woensdag 17 november 2010

Catrice Extreme Volume Mascara

Ik zag deze mascara een tijdje geleden in de winkel liggen, en ik had een nieuwe nodig. Deze sprak me meteen aan, omdat het een grote mascara is, met grote zwarte letters.

De verpakking vind ik saai, grijd, met grote letters. Wel simpel, maar ze hadden de mascara beter een leuk kleurtje kunnen geven.

Dan het borsteltje. Het is een supergroot borsteltje, niet zo handig om mee te werken. Het borsteltje is namelijk tè groot voor mijn wimpers/ogen : ( De mascara stinkt zelf ook een beetje naar chemische producten, en dat is natuurlijk niet al te lekker. Dit ruik je niet als je de mascara eenmaal op hebt gedaan.

Over dat extreme volume valt te twisten, eerst lijkt het heel mooi, maar daarna zakken je wimpers weer een beetje terug. Je moet dus wel echt een wimperkruller gebruiken. Met deze mascara kan je trouwens heel handig spinnenpoten maken (mocht je dat willen ; )) Daar is het uiteinde zeer geschikt voor. De borstel geeft trouwens wel genoeg mascara af, en klontert niet. Je wimpers plakken ook niet aan elkaar en zijn mooi gescheiden.

Deze mascara is moeilijk op te bouwen, en als je eenmaal teveel hebt, kun je de mascara er aftrekken. Als je niet teveel doet, blijft de mascara wel zitten, maar een lange fietstocht van 2 uurtjes zal hij niet overleven.

Conclusie; Ik vind dit een fijne mascara,  maar zonder het 'WOW' factor. Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen, en de mascara doet wel zijn werk, al moet je wel opletten dat je niet teveel klontert en dat je een wimperkruller gebruikt!

Ik geef deze mascara een 6,7/10


XxxxxJuliette en Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten